Kontakt

Vagtelefon - 24 timer

Luftfart og jernbane: +45 33 14 70 80

 

Adresse

Havarikommissionen for Civil Luftfart og Jernbane

Jættevej 50A, 1. sal, mf.

4100 Ringsted 

 

Åbningstid for personlig henvendelse

Mandag - fredag 10.00 - 13.00

 

Åbningstid for telefonisk henvendelse

Mandag - torsdag 08.30 - 15.30

Fredag 08.30 - 15.00

 

Kontakt inden for almindelig telefontid

Telefon: +45 33 14 70 80
E-mail: aib@havarikommissionen.dk

Faktura skal sendes elektronisk

EAN nr.: 5798000893344

CVR nr.: 25775910

IBAN nr.: DK79 0216 4069 0613 97

Havarikommissionen modtager som offentlig institution kun regninger elektronisk. Læs mere om E-fakturering på virk.dk: 

https://virk.dk/myndigheder/stat/ERST/selvbetjening/NemHandel_Fakturablanket/

 

HR og personaleadministration, Økonomi og regnskab, Informationsteknologi (IT) samt Facility services

Alle henvendelser om ovenstående områder skal rettes til enhedsleder Julie Rose R. Olsen.

 

Pressekontakt

Oplysninger til journalister og medier samt principper for kommunikation finder du under presse.

Chefen for Havarikommissionen, Martin Puggaard, besvarer spørgsmål vedrørende Havarikommissionens almindelige virksomhed og opgaver

 

Indkøb og udbud

Som statslig institution er Havarikommissionen underlagt statens indkøbspolitik gennem Statens og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI). Du finder reglerne på SKI's hjemmeside.

 

Hjemmesiden

Har du kommentarer eller spørgsmål til hjemmesiden, er du velkommen til at skrive til Havarikommissionen

 

Whistleblowerordning

Læs om Havarikommissionens whistleblowerordning.