Vagtelefon - 24 timer
Luftfart og jernbane: +45 33 14 70 80
Adresse
Havarikommissionen for Civil Luftfart og Jernbane
Jættevej 50A, 1. sal, mf.
4100 Ringsted
Åbningstid for personlig henvendelse
Mandag - fredag 10.00 - 13.00
Åbningstid for telefonisk henvendelse
Mandag - torsdag 08.30 - 15.30
Fredag 08.30 - 15.00
Kontakt inden for almindelig telefontid
Telefon: +45 33 14 70 80
E-mail: aib@havarikommissionen.dk
Faktura skal sendes elektronisk
EAN nr.: 5798000893344
CVR nr.: 25775910
IBAN nr.: DK79 0216 4069 0613 97
Havarikommissionen modtager som offentlig institution kun regninger elektronisk. Læs mere om E-fakturering på virk.dk:
https://virk.dk/myndigheder/stat/ERST/selvbetjening/NemHandel_Fakturablanket/
HR og personaleadministration, Økonomi og regnskab, Informationsteknologi (IT) samt Facility services
Alle henvendelser om ovenstående områder skal rettes til enhedsleder Julie Rose R. Olsen.
Pressekontakt
Oplysninger til journalister og medier samt principper for kommunikation finder du under presse.
Chefen for Havarikommissionen, Martin Puggaard, besvarer spørgsmål vedrørende Havarikommissionens almindelige virksomhed og opgaver
Indkøb og udbud
Som statslig institution er Havarikommissionen underlagt statens indkøbspolitik gennem Statens og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI). Du finder reglerne på SKI's hjemmeside.
Hjemmesiden
Har du kommentarer eller spørgsmål til hjemmesiden, er du velkommen til at skrive til Havarikommissionen
Whistleblowerordning
Læs om Havarikommissionens whistleblowerordning.